Wauw! wegens jullie enorme enthousiasme is ons pop-up restaurant Pizza & Prosecco al helemaal volgeboekt! Alle tafels zijn bezet en er kunnen helaas geen extra tafels bij gezet worden.
Italië op de Veluwe
Waan je in Italië, maar dan gewoon om de hoek! Op zaterdag 4 juli openen wij ons pop-up pizza & prosecco restaurant. Zie je het al voor je? Zon op je gezicht, prosecco in je hand en een verse pizza op je bord…Midden tussen de fruitbomen, met live Italiaanse muziek op de achtergrond?
We bereiden alle gerechten in eigen keuken met de beste pure ingrediënten. Natuurlijk zorgen we ook voor een bijpassend drankje.
Ps. Overdag is ons kersenfestival met onder andere een zomermarkt, zelf fruit plukken en leuke kinderactiviteiten. Volg ons op Instagram (@fruittuinverbeek) om op de hoogte te blijven.
Tot dan! / Ci vediamo allora!






